Verzoek om een afrekening te krijgen van de huurlasten bij de jaarlijkse regularisatie
[Naam en voornaam van de huurder]……………….……
Adres:
……………………………………………………………………
Postcode
Stad: …………………………………………………………
Telefoon:
………………………………………………………………….
E-mailadres:
……………………………………………………………..
Naam –
Voornaam van de verhuurder(s) of van zijn (hun) vertegenwoordiger ………………………………………….
Adres:
…..……………..………………….....
Postcode:
….…………….……………………….
Stad:
………………………………………...
Opgemaakt
te …………………, op ….../…./…….…
Onderwerp: Uw aanvraag tot
regularisatie van de lasten: aanvraag van de bewijsstukken
Mevrouw,
Mijnheer
Ik heb uw schrijven van …………….. [de datum vermelden van het schrijven waarin
de regularisatie van de lasten wordt gevraagd] met de afrekening en het
saldo van de huurlasten voor de periode van .../…../…….…tot .../…../…….….goed ontvangen.
Ik herinner u eraan dat u er overeenkomstig het artikel
1728 ter van het Burgerlijk Wetboek en de bijlage bij het Koninklijk Besluit
van 6 mei 2007, toegehouden bent om me de facturen en bewijsstukken ter staving
van de in uw afrekening opgenomen uitgaven te bezorgen.
Bijgevolg verzoek ik u me deze toe te sturen.
Gelieve te
aanvaarden, Mevrouw, Mijnheer, de blijken van mijn hoogachting
[Handtekening]
Op zoek naar een huurcontract? Ik start nu!
LeBonBail stelt een assistent ter beschikking bij de opstelling van het huurcontract waarbij alle door de wet ter beschikking gestelde opties worden voorgesteld en toegelicht.